برای تهیه ادویه کباب مرغ، می‌توانید از مواد زیر استفاده کنید: مواد لازم: مرغ (تکه‌های گوشت مرغ) - 500 گرم پیاز رنده شده - 1 عدد متوسط سیر رنده شده - 3 حبه زردچوبه - 1 قاشق چایخوری زعفران - 1/2 قاشق چایخوری (مخلوط با 1 قاشق آب گرم) نمک - به میزان لازم فلفل سیاه - به میزان لازم روغن زیتون - 2 قاشق غذاخوری عصاره لیمو

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع طرز تهیه ادویه کباب مرغ | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


برای تهیه ادویه کباب مرغ، می‌توانید از مواد زیر استفاده کنید:  مواد لازم:  مرغ (تکه‌های گوشت مرغ) - 500 گرم پیاز رنده شده - 1 عدد متوسط سیر رنده شده - 3 حبه زردچوبه - 1 قاشق چایخوری زعفران - 1/2 قاشق چایخوری (مخلوط با 1 قاشق آب گرم) نمک - به میزان لازم فلفل سیاه - به میزان لازم روغن زیتون - 2 قاشق غذاخوری عصاره لیمو

طرز تهیه ادویه کباب مرغ | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



طرز تهيه:

  1. در يك ظرف مناسب، پياز رنده شده، سير رنده شده، زردچوبه، زعفران، نمك و فلفل سياه را با هم مخلوط كنيد تا تشكيل يك پيوره ادويه بدهد.
  2. تكه‌هاي گوشت مرغ را به اندازه مناسب برش دهيد و به پيوره ادويه اضافه كنيد.
  3. روغن زيتون و عصاره ليمو را به مواد ديگر اضافه كرده و همه مواد را با هم مخلوط كنيد. مي‌توانيد از دسته گوشت مرغ استفاده كنيد تا ادويه به خوبي به گوشت نفوذ كند.
  4. حداقل به مدت ۲ ساعت و بهتر است براي چند ساعت، مرغ را در يخچال به خوبي ميان بگذاريد تا ادويه به گوشت نفوذ كند و طعم مرغ تقويت شود.
  5. پس از اينكه مرغ در ادويه رايگان شده است، مي‌توانيد آن را در روش كباب‌پزي دلخواهتان مثل روش سوخاري يا نيمه پخته كردن در تابه استفاده كنيد.

بعد از پخت كامل كباب مرغ، مي‌توانيد آن را به همراه نان لواش، نان تافتون ميل كنيد.

طرز تهيه ادويه كباب مرغ | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع طريقه مصرف ادويه مرغ-ادويه مخصوص جوجه كباب ايتاليايي-ادويه مرغ چيست-انواع ادويه جوجه كباب خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع طرز تهيه ادويه كباب مرغ را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
طرز تهيه ادويه كباب مرغ | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع طرز تهيه ادويه كباب مرغ در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد طريقه مصرف ادويه مرغ-ادويه مخصوص جوجه كباب ايتاليايي-ادويه مرغ چيست-انواع ادويه جوجه كباب با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از طرز تهيه ادويه كباب مرغ را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

طرز تهيه ادويه كباب مرغ | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و طرز تهيه ادويه كباب مرغ و طريقه مصرف ادويه مرغ-ادويه مخصوص جوجه كباب ايتاليايي-ادويه مرغ چيست-انواع ادويه جوجه كباب كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

طرز تهيه ادويه كباب مرغ | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

مرغ كبابي يكي از خوراك ­هايي ا­ست كه در كنار جوجه­ كباب و كباب مرغ مي ­تواند جذاب و خوشمزه باشد. اين غذا را بيشتر از سينه، فيله­ و ران مرغ درست ميكنند. به اين صورت كه مثلا فيله ­ها را به قسمت ­هاي مساوي برش داده و سپس در ادويه­ مخصوص آن ميريزند تا طعم و عطر بگيرد. نكته ­ي مهمي كه در تهيه­ ي مرغ كبابي وجود دارد اين است كه شما لزوما به دستگاه گريل نيازي نداريد و مي ­توانيد مرغ كبابي را به وسيله­ ي فر هم تهيه كنيد.
اما ادويه مرغ كبابي چيست؟ اين ادويه حدودا شبيه به چيزيست كه به جوجه كباب يا كتف و بال هم ميزنيم اما بنا به علاقه، ذائقه و تجربه ميتوان ميزان و مواد آن را تغيير داد؛ به عنوان مثال كسي كه به غذاهاي چيلي و تند علاقه مند است مي­ تواند از تركيبي استفاده كند كه فلفل بيشتري دارد يا كسي كه به غذاهاي ترش علاقه مند است مي ­تواند ترشي آن را با استفاده از موادي كه ترشي بيشتري به مايه ­ي ما ميدهند زياد كند.
مواد و تركيبات ادويه مرغ كبابي چيست؟
ادويه مرغ كبابي بنا به علاقه، ذائقه و تجربه­ ي شما ميتواند متفاوت و متنوع باشد اما در كليت اين ادويه ­ها مواد مشابهي وجود دارد كه ميتواند در هر كدام از اين ادويه ­ها ميزان كمتر يا بيشتري داشته باشد.
مواد لازم جهت تهيه ي ادويه ي مرغ كبابي:
پودر گلپر
زردچوبه
زنجبيل
پودر جعفري
پودر پياز
گرد ليمو
ميخك
تخم گشنيز
ريشه جوزهندي
پودر سير
ميوه جوزهندي
رازيانه
شنبليه
هل سبز
زيره سياه
سماق
دارچين
خردل سفيد
فلفل سياه
فلفل قرمز و …
طرز تهيه ­ي ادويه ­ي كباب مرغ در منزل
شما ميتوانيد با استفاده از مواد تازه، طعم و عطر بهتري به ادويه ­تان بدهيد اما اگر زمان كافي براي كوبيدن و آسياب كردن مواد نداريد ميتوانيد از پودرهاي موجود در بازار كه در سوپرماركت ­ها و عطاري­ ها يافت ميشوند استفاده كنيد و سپس آنها را به ميزان دلخواه با هم مخلوط كرده و در يك بطري جداگانه نگه داريد.
اما اگر قصد داريد خودتان آسياب كردن را انجام دهيد حتما به يكنواخت شدن ادويه­ تان توجه كنيد؛ براي اين كار بايد مواد اوليه­ ي شما به خوبي آسياب و مخلوط شده باشند.
اگر به عنوان مثال به غذاهاي تند علاقه داريد ميتوانيد از فلفل قرمز بيشتري در اين ادويه استفاده كنيد و در مايه­ اي كه با ماست، آبليمو، مايونز و… تهيه كرده ­ايد سس چيلي يا هر سس تند ديگري را به كار ببريد، حتي ميتوانيد از ماست چيلي يا سس مايونز چيلي هم به جاي ماست و مايونز معمولي استفاده كنيد.
در مرحله ي بعد سيرها را رنده كرده و پيازها را خرد كنيد و داخل كاسه ­اي بريزيد، سپس سس مايونز، ماست يا آبليمو را به آن اضافه و مخلوط كنيد تا يك­ دست شود. در آخر هم ادويه ­ي مرغ كبابي را به آن اضافه كنيد تا مايه­ ي شما حاضر شود.
حال بايد سينه­ هاي مرغ را با آب سرد بشوييد و خشك كنيد. سينه ­ها را كاملا به سس آغشته كنيد، سپس داخل ظرف دربسته بگذاريد و به مدت 12 تا 24 ساعت داخل يخچال قرار دهيد تا سينه هاي مرغ ترد و مزه­ دار شوند.
چه ­كار كنيم تا بوي زهم مرغ گرفته شود؟
براي گرفته شدن بوي زهم مرغ ، مايه­ اي كه با ماست، آبليمو، مايونز و… تهيه كرده ­ايم بدليل وجود پياز و سير كافي كاربردي است اما شما ميتوانيد از زنجبيل هم در مواد خود استفاده كنيد تا مرغ كبابي شما بوي زهم نداشته باشد.
ادويه مرغ كبابي ميتواند عطر و طعمي مثال زدني براي شما فراهم آورد،‌ فقط بايد توجه داشته باشيد كه به ميزان لازم،‌ ادويه را به مرغ اضافه كنيد.
ادويه ي مرغ كبابي از ۲۲ نوع ادويه‌ ي مختلف تشكيل شده كه هر كدام مي‌ توانند فوايد سلامتي فراواني به همراه داشته باشند. با توجه به فوايد درماني هركدام از اين ادويه ها ، ادويه ي مرغ كبابي در پيشگيري از سرطان ، پيشگيري از ديابت،‌ جلوگيري از سكته‌ ي مغزي و حمله‌ي قلبي مفيد مي‌ باشد.
طرز تهيه ادويه كباب مرغ | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات طريقه مصرف ادويه مرغ-ادويه مخصوص جوجه كباب ايتاليايي-ادويه مرغ چيست-انواع ادويه جوجه كباب مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021  در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 251 بازدید دیروز 309 بازدید کل 593107

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .